Tο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους.
Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία.
Tο 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας έλαβε χώρα την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Απριλίου 2013, παράλληλα:
- στο Ηράκλειο,
- στο Αγρίνιο,
- στην Αλεξανδρούπολη,
- στην Κέρκυρα,
- στη Λάρισα,
- στη Μυτιλήνη,
- στη Ρόδο και
- στα Χανιά
- Το 3ο λύκειο Μυτιλήνης εκπροσωπήθηκε από τους μαθητές της β λυκείου Κλωνάρη Δούκα και Αθάνατο Μαρίνο, υπό την επίβλεψη του καθηγητή πληροφορικής Χατζηπαρασκευά Ευριπίδη.
- Οι μαθητές παρουσίασαν ένα τρισδιάστατο παιχνίδι, φτιαγμένο με το λογισμικό MS Kodu.
-
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
- 3ο Γενικό λύκειο Μυτιλήνης
- http://3lykmyt.sch.gr/
Β' λυκείου
Δημιουργοί: Αθάνατος Μαρίνος - Κλωνάρης Δούκας
Υπεύθυνος καθηγητής :Ευριπίδης Χατζηπαρασκευάς ΠΕ19Εργασία μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών» Β' Λυκείου
2 ώρες/εβδομάδα
Διάρκεια εργασίας: 5 εβδομάδεςΥλικό: Ηλεκτρονικός υπολογιστής (επεξεργαστή Pentium IV ή ανώτερο)
Λογισμικό: MS Kodu (Δωρεάν) -
MS KODU
To Kodu αναπτύχθηκε στα ερευνητικά εργαστήρια της Microsoft
Διανέμεται δωρεάν στο Ιντερνετ
Eίναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού
Το περιβάλλον τρέχει σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά και σε κονσόλες ΧboxΔίνει την δυνατότητα στους χρήστες οποιασδήποτε ηλικίας να προγραμματίσουν τους δικούς τους χαρακτήρες και τοπία
Χρησιμοποιείται ευρέως σε όλο τον κόσμο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις πληροφορικής και εισάγει το χρήστη στις αρχές του προγραμματισμού -
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Το παιχνίδι είναι ένα ποδόσφαιρο με δυο παίκτες
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να βάλει κάθε παίκτης γκολ στο αντίπαλο τέρμα χάρις την ικανότητα της μπάλας να αναγνωρίζει τους διαφορετικούς τύπους εδάφους
Έτσι πχ. όταν ακουμπήσει η μπάλα την υφή της επιφάνειας του αντίπαλου τέρματος ο χρήστης του kodu που σκόραρε, κερδίζει έναν πόντο.Γύρο από το γήπεδο υπάρχει αόρατο τοίχος, χάρις το οποίο η μπάλα δεν βγαίνει απέξω αλλά απωθείται προς τα πίσω.
Στο γήπεδο έχουν τοποθετηθεί φίλαθλοι οι οποίοι όταν η αντίστοιχη ομάδα τους βάλει γκολ πανηγυρίζουν ρίχνοντας χρωματιστές ρουκέτες στον αέρα
Όταν μπει γκολ η μπάλα επανέρχεται στην σέντρα
Το παιχνίδι τελειώνει όταν ο ένας από τους δύο πετύχει 3 γκόλ-
ΠΗΓΕΣ:
-
-
http://fuse.microsoft.com/projects/koduΕπίσημο site του λογισμικού
http://www.kodugamelab.com/Η διεθνής κοινότητα του Ms Kodu
http://www.koduplay.gr/Ελληνικό site με πλούσιο πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό από το παν. Θεσσαλίας - Κατεβάστε το αρχείο του παιχνιδιού (ανοίγει μόνο με το λογισμικό MS Kodu)