Εκτύπωση

Χαρτογραφώντας τις πολεμικές συγκρούσεις της 3ης χιλιετίας.

Σχολείο: 3° Λύκειο Μυτιλήνης

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Λαμπρινή Τσακμάκη

Σκοπός του προγράμματος

Οι μαθητές μελετώντας τις πολεμικές συγκρούσεις της εποχής μας να ευαισθητοποιηθούν, αφ ενός ως προς την αντιπολεμική στάση και πρακτική που οφείλει να έχει ένας ενεργός πολίτης στις μέρες μας προκειμένου να απομακρυνθεί το ενδεχόμενο εμπλοκής της χώρας μας σε πολεμικές συγκρούσεις, αφ εταίρου ως προς την στάση τους απέναντι στους πρόσφυγες που κατακλύζουν το νησί μας.

Επίσης να γνωρίσουν και εξοικειωθούν με την χρήση, ερμηνεία και κυρίως την κατασκευή χαρτών με την βοήθεια λογισμικών GISκαι έτσι να έρθουν σε επαφή με την σύγχρονη έννοια του όρου ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ.

Μαθήματα:    Ιστορία, Γεωγραφία/Γεωλογία, Λογοτεχνία, Πληροφορική, Θρησκευτικά,

Οικονομία, Πολιτική παιδεία.

Διάρκεια: 14 ώρες (7 δίωρα).

Δράσεις στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας, που αφορούν το προσφυγικο πρόβλημα.

  1. Στα πλαίσια ερευνητικής εργασίας με θέμα σχετικό με το προσφυγικό πρόβλημα, έγινε επίσκεψη μαθητών στις εγκαταστάσεις υποδοχής ευπαθών μάδων προσφύγων στις πρώην κατασκηνώσεις του ΠΙΚΠΑ. Έγινε ξενάγηση στις εγκαταστάσεις, συζήτηση μαθητών με πρόσφυγες (με βοήθεια διερμηνέων) καθώς και επίδοση παιχνιδιών από τους μαθητές σε μικρά προσφυγόπουλα. Η επίσκεψη έγινε με συνοδούς την κα Τσακμάκη Λαμπρινή, υπεύθυνη της ερευνητικής εργασίας, και του υποδιευθυντή κου Χατζηπαρασκευά Ευριπίδη.
  2. Δημιουργία χαρτών με τους δρόμους που ακολουθούν οι πρόσφυγες για να φτάσουν στην Ευρώπη

Παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας: