Εκτύπωση

ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ: ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ


(DESIGN YOUR OWN TRAVEL. A VIRTUAL EXPERIENCE)

etwinning quality label awarded!


Συνεργαζόμενα σχολεία:
  • Gymnasium Brede (Germany)
  • Istituto d'Istruzione Statale "San Giovanni Bosco" (Italy)
  • 3o Geniko Lykeio Mytilinis (Greece)
  • COLEGIUL TEHNIC AIUD (Romania)
  • Nagy S?ndor J?zsef Gimn?zium (Hungary)
  • SOY''St. Sofroni Vrachanski (Bulgaria)

IMG_0001.jpg

Θέματα: Διαθεματικό, σχέδιο και τεχνολογία, ιστορία του πολιτισμού, πληροφορική/ΤΠΕ,  τεχνολογία

* Γλώσσες: Αγγλικά - Γαλλικά ? Ρουμάνικα - Ελληνικά

* Ηλικία μαθητών: 15 - 17

* Εργαλεία που χρησιμοποιούνται: Συνομιλία, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, φόρουμ, άλλο λογισμικό (Powerpoint, βίντεο, εικόνες και σχέδια), εικονικό μαθησιακό περιβάλλον (κοινότητες, εικονικές κατηγορίες,?), Έκδοση Ιστοσελίδας

* Στόχοι: - Η επικοινωνία και συνεργατικότητα μεταξύ των μαθητών με έναν λογικό, πειστικό τρόπο. Η χρήση ανατροφοδότησης με σκοπό να βελτιωθεί η επικοινωνία μεταξύ των ομάδων. Η ανάλυση των πληροφοριών και η αξιολόγηση τους καθώς και η ένταξή τους στο πλαίσιο της ομαδική εργασίας. Η ανάπτυξη κίνητρων δραστηριοποίησης εντός της σχολικής. Η ανάπτυξη δεξιοτήτων ως αυτόνομου μαθητή και ως μέλος μιας ομάδας.

Εισαγωγή

Αυτό το πρόγραμμα συνδυάζει τα ταξίδια με τις τεχνολογίες πληροφορικής. Οι σπουδαστές πρέπει να σχεδιάσουν και να οργανώσουν το εικονικό ταξίδι τους, στις χώρες των συνεργατών τους.

Οι μαθητές μας είναι πλέον έφηβοι, όχι μικρά παιδιά. Πολλές φορές παίρνουν τις αποφάσεις τους, αντιμετωπίζουν πιθανούς κινδύνους. Εντούτοις, τα περισσότερα από τα ταξίδια τους αποφασίζονται από τους γονείς τους.

Σε αυτό το eTwinning πρόγραμμα, οι σπουδαστές παίρνουν όλα πρωτοβουλίες για το ταξίδι τους. Εάν τελειώσουν όλους τους προτεινόμενους στόχους, θα κερδίσουν σημαντικά οφέλη  για το υπόλοιπο του βίου τους.

Οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ)  είναι η βάση σε αυτό το πρόγραμμα. Οι σπουδαστές πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ για:

Οι ΤΠΕ δεν είναι ο ίδιος ένας στόχος, αλλά ένα εργαλείο. Οι μαθητές πρέπει να κάνουν τις ομάδες εργασίας, και πρέπει να λειτουργήσουν συνεταιριστικά με τους συνεργάτες τους.

Τα διαφορετικά στάδια στο πρόγραμμα είναι

  1. Το ταξίδι

  2. Στόχος και οργάνωση

  3. Έγγραφα που απαιτούνται

  4. Χρήσιμες διευθύνσεις

  5. Αξιολόγηση του προγράμματος

  6. Συμπεράσματα

Το ταξίδι

Οι σπουδαστές πρέπει να σχεδιάσουν το ταξίδι ενός μήνα. Πρέπει να επισκεφτούν όλες τις χώρες των συνεργατών μας. Το ταξίδι ξεκινάει 2 Μαΐου 2009. Η αφετηρία πρέπει να είναι η ίδια για όλες τις ομάδες, τη θέση, την ημέρα, και την ώρα ( πχ Αεροδρόμιο Μυτιλήνης σταθμός αναχωρήσεων 2 Μαΐου, 08:00 πμ)

Το σχέδιο ταξιδιού πρέπει να περιλάβει όλα. Πρέπει να απαριθμήσουμε τις δαπάνες και το ημερολόγιο, κάθε ημέρα και ώρα, από την αφετηρία στο τέλος. Δεν μπορούμε να αυτοσχεδιάσουμε τίποτα.

Στόχος και οργάνωση

Οι ομάδες αποτελούνται από τρεις μαθητές. Ένας από τους θα είναι ο συντονιστής. Κάθε μέλος θα έχει συγκεκριμένους στόχους τους να ολοκληρώσει. Οι τρεις βασικοί στόχοι είναι οι εξής:

1. Δαπάνες ταξιδιού

2. Οδηγός ταξιδιού

3. Συντονισμός με τους ξένους συνεργάτες:

Δαπάνες ταξιδιού


Ένα μέλος στην ομάδα θα είναι το αρμόδιο όλων των λεπτομερειών σχετικών με τις δαπάνες ταξιδιού (αεροπλάνα, τραίνα, λεωφορεία, ταξί, ξενοδοχεία, εστιατόρια?). Το κύριο εργαλείο που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η αναζήτηση Διαδικτύου και η άντληση πληροφοριών από τους ξένους συντονιστές.

Ο αρμόδιος πρέπει να απαριθμήσει τις αναχωρήσεις και τις ημερομηνίες άφιξης/τους χρόνους σαφώς, έχοντας υπόψη και πιθανές καθυστερήσεις.

Υπόδειξη: Αυτό το μέλος πρέπει να έχει μια καλή ικανότητα στα υπολογιστικά φύλλα, και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιεί μεθόδους προηγμένης έρευνας στο  Διαδίκτυο.

Οδηγός ταξιδιού

Το δεύτερο μέλος πρέπει να σχεδιάσει έναν οδηγό ταξιδιού. Αυτός ο οδηγός ταξιδιού θα παρουσιάσει ιστορία, πολιτισμός, θέσεις για να επισκεφτεί, πιάτα? σε όλες τις χώρες που επισκέπτονται.

Αυτό το μέλος πρέπει να συντονίσει κάθε πολιτιστική επίσκεψη επίσης.

Υπόδειξη: Αυτό το μέλος πρέπει να έχει μια καλή ικανότητα στην επεξεργασία κειμένου, και πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιεί μεθόδους προηγμένης έρευνας στο  Διαδίκτυο.

Συντονισμός με τους ξένους συνεργάτες:

Το τρίτο μέλος της ομάδας θα είναι ο συντονιστής. Πρέπει να είναι σε επαφή με τους ξένους συντονιστές κατά τη διάρκεια όλου του προγράμματος, για να ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με την εργασία, δηλ., τις πολιτιστικές δραστηριότητες, δαπάνες, κλπ.

Ο συντονιστής πρέπει να δημιουργήσει και να σχεδιάσει ένα πρότυπο σελίδων Twiki. Οι πληροφορίες σε αυτήν την σελίδα θα προστεθούν από όλα τα μέλη της ομάδας. Πρέπει επίσης να συνεργαστεί με τον αρμόδιο σύνταξης του οδηγού ταξιδιού.

Υπόδειξη: Αυτό το μέλος πρέπει να έχει μια καλή ικανότητα στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, και καλή γνώση αγγλικών. Θα είναι η κύρια επαφή με τους συνεργάτες.

Σύνδεσμοι: