Translate us!  

Greek Bulgarian Dutch English French German Hungarian Italian Romanian Spanish
   

RSS feed  

   

Ο Ραχάνης Αλκιβιάδης του Γεωργίου (Γ τάξη) ήταν ένας από τους διακριθέντες μαθητές στο 31ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας.

Η διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης τον συγχαίρουν για την επίδοσή του, που τιμά τον ίδιο αλλά και το σχολείο.

 

Περισσότερα εδώ

2015-06-29 10.18.06Είναι λίγα χρόνια που στο 3ο Λύκειο Μυτιλήνης διδάσκεται το μάθημα επιλογής «Καλλιτεχνική Παιδεία» στην Α΄ Λυκείου. Αν και η ύλη του μαθήματος ουσιαστικά αποτελεί επανάληψη και εμβάθυνση στα όσα έχουν διδαχτεί οι μαθητές στα «Εικαστικά» κατά τη φοίτηση τους στο Γυμνάσιο, δίνεται περισσότερη βαρύτητα στις πιο σύγχρονες μορφές εικαστικών τεχνών όπως η φωτογραφία και ο κινηματογράφος, που έχουν και πιο άμεση σχέση με την τεχνολογία. Η ιστορία αυτών των δυο μέσων καταγραφής, αφήγησης και έκφρασης, παράλληλα με τις βασικές τεχνικές τους, είναι το αντικείμενο μας στην Α΄ Λυκείου.

Μέσα από ασκήσεις και προβολές κατά τη διάρκεια του μαθήματος της «Καλλιτεχνικής Παιδείας» την περίοδο 2013-2014, μια ομάδα μαθητών εκδήλωσε το ενδιαφέρον να οργανώσουμε και να υλοποιήσουμε ένα πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων, που θα είχε σαν προϊόν μια ταινία μικρού μήκους. Έτσι πέρσι πρόεκυψε το «Δε λέμε αντίο» (https://www.youtube.com/watch?v=aSbDCbrhkqI). Το φετινό πρόγραμμα που αποτέλεσε συνεχεία του περσινού, αντίστοιχης λογικής προγράμματος, ονομάστηκε «Το Ταξίδι στην ιστορία και την Τέχνη του Κινηματογράφου? συνεχίζεται». Οι συναντήσεις είχαν σαν στόχο την εμβάθυνση ουσιαστικά σε όσα λέγαμε και βλέπαμε κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Χωριστήκαμε σε ομάδες και μοιράσαμε αρμοδιότητες. Η συγγραφική ομάδα έγραψε το σενάριο, αφού μιλήσαμε για την λογική της περίεργης αυτής συγγραφικής φόρμας. Άλλη ομάδα οργάνωσε το ντεκουπάζ, το χωρισμό σε σκηνές- πλάνα και την οργάνωση των γυρισμάτων. Κάποιοι ασχολήθηκαν με τη σκηνοθεσία που έχει να κάνει με την επιλογή των εικόνων και την εναλλαγή των πλάνων, ώστε να γίνει πιο έντονο και ξεκάθαρο το μήνυμα του έργου. Οι ηθοποιοί κλήθηκαν να δουλέψουν το ρόλο τους και να έρθουν κοντά στο χαρακτήρα που θα εμψύχωναν στην ταινία. Τέλος το μοντάζ έδεσε πλάνα, ήχο και δημιούργησε το αποτέλεσμα που προβλήθηκε φέτος στο Φεστιβάλ μαθητικών ταινιών «Cineμάθεια», που λαμβάνει χώρα τα τελευταία 3 χρόνια στη Χίο κι οργανώνεται από την κα Τσιροπινά Στέλλα, υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων Ββάθμιας Δ/νσης Χίου. Φέτος το φεστιβάλ είχε σαν θέμα «ένα αλλιώτικο μάθημα?».

Η ταινία του 3ου λυκείου έχει τίτλο «Μαθήματα απαισιοδοξίας» Διακρίθηκε και βραβεύτηκε τελικά Ανάμεσα σε άλλες 25 ταινίες με το Β? βραβείο καλύτερης ταινίας μυθοπλασίας.

Είναι η Ιστορία του Νηρέα, ενός αγοριού που ζει σε μια κοινωνία που επικρατεί η αγένεια, η απαισιοδοξία, η χαιρεκακία και πολλά άλλα αρνητικά χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φύσης? εκείνος όμως δεν είναι όπως όλοι οι υπόλοιποι. Είναι πλημμυρισμένος από θετικά συναισθήματα και καταπιέζεται από την κατάσταση που επικρατεί γύρω του. Μέχρι τη στιγμή που αποφασίζοντας να παρακολουθήσει μαθήματα απαισιοδοξίας, για να γίνει σαν όλους τους άλλους, γνωρίζεται με την Δηιδάμεια?

https://www.youtube.com/watch?v=1J1r_F9JWxc

Τίτλος ταινίας: «Μαθήματα απαισιοδοξίας»

Ηθοποιοί

Νηρέας = Κώστας Σουβατζόγλου

Δηιδάμεια = Σοφία Μουρίζη

Ερατοσθένης = Γιάννης Γρηγοράκης

Πατέρας Νηρέα = Μίλτος Λαμπρινίδης

Μητέρα Νηρέα = Eλένη JeanKempson

Γιαγιά = Ιωάννα Σκορδομπέκη

Πρόσκοπος = Φίλιππος Αποστόλου

Γιάννης = Στέλιος Ανδριώτης

Ζητιάνος = Σταύρος Γρηγοράκης

Κυρία στη τράπεζα = Όλγα Παππά

Μαθητής = Νίκος Χούσος

Περαστικός ψηλός...= Στρατής Ρόβος

Περαστικός λιγότερο ψηλός... = Ραφαήλ Αλεξίου

Σκηνοθεσία

Στέλιος Ανδριώτης

Έμυ Αδαλή

Σενάριο

Μίλτος Λαμπρινίδης

Στέλιος Ανδριώτης

Εμμανουέλλα Γαβριηλάτου

Μοντάζ

Στέλιος Ανδριώτης

Υπεύθυνος καθηγητής

Γιάννης Αγάθος

 

 

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ

Ν.Π.Δ.Δ. Ν. 1804/1988

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΗΛΙΑ ΒΕΝΕΖΗ 1 -   ΜΥΤΙΛΗΝΗ - 81100

Τηλ. & FAX : 22510-28183

E-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μυτιλήνη : 3-6-2015

Αρ. Πρωτ. : 12

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για ακόμη μια χρονιά στον ετήσιο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας, τον 29ο, που διενεργήθηκε στις 28 Μαρτίου 2015, το Βόρειο Αιγαίο κοσμεί τους καταλόγους που εκδόθηκαν από την Ένωση Ελλήνων Χημικών για τους διακριθέντες στο διαγωνισμό μαθητές.

Έτσι, κατά σχολική τάξη και κατά σειρά επίδοσης οι διακριθέντες είναι:

ΤΑΞΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Φραντζέσκος

Παναγιώτης

του Γεωργίου

1ο ΓΕΛ Χίου

Χατζηαντωνίου

Μαρία

του Ιωάννη

4ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Τσολακίδης

Χρίστος

του Αθανασίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Πρωτούλης

Μανώλης

του Γεωργίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

ΤΑΞΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Γκιγκιλίνης

Μανώλης

του Αντωνίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Πετροζέλλης

Παναγιώτης

του Σταματίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Φιλιππάκης

Κωνσταντίνος

του Δημητρίου

2ο ΓΕΛ Χίου

Λυκουρίνας

Ιωάννης

του Ηλία

2ο ΓΕΛ Χίου

Χατζηαθανασίου

Αγγελική

του Αργυρίου

ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου

Παπανικολάου

Μυρτώ - Σοφία

του Κωνστ/νου

ΓΕΛ Βροντάδου Χίου

Σέντας

Γεώργιος

του Θεοδώρου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Βάκρας

Βασίλης

του Θεοφάνη

ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου

Ιωάννου

Γεώργιος

του Μιχαήλ

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Τσάκος

Παναγιώτης

του Χαράλαμπου

2ο ΓΕΛ Χίου

Παχυμανώλης

Ευάγγελος

του Εμμανουήλ

ΓΕΛ Σάμου

Τουρνής

Κωνσταντίνος

του Παντελή

3ο ΓΕΛ Χίου

Πυλιώτης

Ματθαίος

του Θεοδώρου

2ο ΓΕΛ Χίου

ΤΑΞΗ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Θεοδοσίου

Φραγκούλης

του Βασιλείου

Πειραματικό Μυτιλήνης

Οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι οι κατάλογοι με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού είχαν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ένωσης Ελλήνων Χημικών ενωρίτερα. Επιλέξαμε, εντούτοις, να δημοσιοποιήσουμε τις διακρίσεις μετά το πέρας των πανελληνίων για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ εισαγωγικών εξετάσεων προκειμένου να αποφύγουμε τυχόν αρνητικές επιδράσεις σε άξιους υποψηφίους, που συμμετείχαν στο διαγωνισμό και για τυχαίους λόγους δεν διακρίθηκαν.

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών τιμά τους διακριθέντες, όπως τιμά όλους όσοι διαγωνίστηκαν, γιατί πρόκειται για διαγωνισμό που ο κάθε μαθητής προσέρχεται σ? αυτόν εθελοντικά, με μόνα κίνητρα την αναζήτηση γνώσης και την προοπτική της εξαιρετικής τιμής να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Χημείας, τιμή που αρκετοί μέχρι σήμερα βορειοαιγιοπελαγίτες γεύτηκαν.

Η Δ. Ε. του Περιφερειακού Τμήματος Βορείου Αιγαίου, ομοίως, συγχαίρει όλους τους μαθητές των νησιών μας που συμμετείχαν στον 29ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας. Τιμώντας δε ιδιαίτερα όπως οφείλει αυτούς που διακρίθηκαν, εξέδωσε επαίνους που θα τους επιδοθούν στα σχολεία τους μαζί με τις ευχές μας για καλά αποτελέσματα από τις εξετάσεις και καλή πρόοδο.

Ευχαριστούμε θερμά τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των τριών νομών και τους Καθηγητές που στελέχωσαν τις επιτροπές των εξεταστικών κέντρων του διαγωνισμού για τον άριστο συντονισμό τους, που οδήγησε στην απόλυτα επιτυχή έκβαση του διαγωνισμού.

Για τη Δ. Ε./Π.Τ.Β. Αιγαίου

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                       Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                      

ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΥΧΝΙΑΤΗΣ                                             ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΕΛΗ

 

 

 

 

 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ

 

 

Μυτιλήνη, 4 Ιουνίου 2015

 

 
 
   


                                                                                                                             

                      ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                  

                        ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,

                  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ                                                                                           

                                              -----                                                                                                        

 

 

  1. ΜΜΕ Βορείου Αιγαίου
  2. ΔΙ.Δ.Ε. Βορείου Αιγαίου
  3. Σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ                                                                                                         

                                  ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ                                                                                                                                            

 

                  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κατόπιν της δημοσιοποίησης των επίσημων αποτελεσμάτων του 29ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας από το Περιφερειακό Τμήμα Βορείου Αιγαίου της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές του Βορείου Αιγαίου που διακρίθηκαν:

ΤΑΞΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Φραντζέσκος

Παναγιώτης

του Γεωργίου

1ο ΓΕΛ Χίου

Χατζηαντωνίου

Μαρία

του Ιωάννη

4ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Τσολακίδης

Χρίστος

του Αθανασίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Πρωτούλης

Μανώλης

του Γεωργίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

ΤΑΞΗ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Γκιγκιλίνης

Μανώλης

του Αντωνίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Πετροζέλλης

Παναγιώτης

του Σταματίου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Φιλιππάκης

Κωνσταντίνος

του Δημητρίου

2ο ΓΕΛ Χίου

Λυκουρίνας

Ιωάννης

του Ηλία

2ο ΓΕΛ Χίου

Χατζηαθανασίου

Αγγελική

του Αργυρίου

ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου

Παπανικολάου

Μυρτώ - Σοφία

του Κωνστ/νου

ΓΕΛ Βροντάδου Χίου

Σέντας

Γεώργιος

του Θεοδώρου

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Βάκρας

Βασίλης

του Θεοφάνη

ΓΕΛ Πυθαγορείου Σάμου

Ιωάννου

Γεώργιος

του Μιχαήλ

3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης

Τσάκος

Παναγιώτης

του Χαράλαμπου

2ο ΓΕΛ Χίου

Παχυμανώλης

Ευάγγελος

του Εμμανουήλ

ΓΕΛ Σάμου

Τουρνής

Κωνσταντίνος

του Παντελή

3ο ΓΕΛ Χίου

Πυλιώτης

Ματθαίος

του Θεοδώρου

2ο ΓΕΛ Χίου

ΤΑΞΗ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Θεοδοσίου

Φραγκούλης

του Βασιλείου

Πειραματικό Μυτιλήνης

Οι διακρίσεις των μαθητών μας σε σημαντικούς διαγωνισμούς έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς αποτελούν το επιστέγασμα πολυετούς μελέτης, σωστής προετοιμασίας και ψυχολογίας, καλής εκπαίδευσης που ενισχύουν την έμφυτη κλίση του μαθητή στο εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο.

Ωστόσο, αυτό που οφείλουμε να τονίσουμε είναι ότι ο θεσμός αυτός λειτουργεί ως καταλύτης, με στόχο να διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών προς τη Χημεία, να ενθαρρύνει την ενεργή ενασχόληση με αυτήν και να δημιουργήσει μια νέα δυναμική. Ως εκ τούτου, αυτό που πραγματικά αξίζει είναι η ίδια η ανταπόκριση σε μια τέτοια πρόκληση, δηλαδή η συμμετοχή των μαθητών μας σ? αυτόν, ανεξαρτήτως διάκρισης ή τελικής κατάταξης.

Ευχόμαστε οι μαθητές μας να δράττονται πάντα τέτοιων ευκαιριών, προκειμένου να αποκτούν νέες γνώσεις, να αντλούν ικανοποίηση μέσω της κατάκτησης ενός στόχου και να τοποθετούν ψηλότερα τον πήχη για όλους τους συμμετέχοντες.

Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που εκγύμνασαν τα παιδιά και τα ενθάρρυναν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση και την αδιάβλητη υλοποίησή του.

                                                                                                              Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ Δ/ΝΤΗΣ

                                                                                                       Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

                                                                                                                Αριστείδης Καλάργαλης

 

Οι μαθητές του Σχολείου μας που έλαβαν μέρος είχαν την εξής κατάταξη.

                                 ΤΑΞΗ Β

Έλαβαν συνολικά 1537 μαθητές .Βαθμολογία μεγαλύτερη του 60/100 έλαβαν 445 μαθητές.

ΓΚΙΓΚΙΛΙΝΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ                14ος      Βαθμολογία 93,5/100

ΠΕΤΡΟΖΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ          39ος                               89,25/100

ΣΕΝΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                          297ος                           68/100

ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ                        336ος                           66/100

                                   ΤΑΞΗ Γ

Έλαβαν συνολικά 605 μαθητές .Βαθμολογία μεγαλύτερη του 60/100 έλαβαν 196 μαθητές.

ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ        75ος     Βαθμολογία   69/100

ΠΡΩΤΟΥΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ       150ος                         63/100

2015-06-05 11.10.09Ανακοινώθηκαν τα έργα που βραβεύτηκαν στα Ευρωπαϊκά Βραβεία 2015! Συγχαρητήρια στους 16  Έλληνες εκπαιδευτικούς και τους μαθητές τους που μας έκαναν για ακόμη μια φορά περήφανους.

Μεταξύ αυτών και μαθητές της Α τάξης του 3ου Λυκείου Μυτιλήνης, οι οποίοι το σχολικό έτος 2013-2014, με επιβλέπων καθηγητή τον Χατζηπαρασκευά Ευριπίδη, Πληροφορικής, υλοποίησαν το έργο Interesteen: An on-line MAGAZINE for cultural exchanges, σε συνεργασία με 5 άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία:

2014-12-17 10.29.53Το πρόγραμμα «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία» αποτελεί μία από τις σημαντικότερες χορηγικές πρωτοβουλίες του ομίλου Eurobank και έχει περάσει στη δεύτερη δεκαετία επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική κοινωνία. Ο Όμιλος, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, βραβεύει κάθε χρόνο τον ή την αριστούχο απόφοιτο που συγκέντρωσε τον υψηλότερο βαθμό πρόσβασης (πάνω από 18) στις πανελλαδικές εξετάσεις στο σχολείο του/της.
Το πρόγραμμα αφορά όλους τους μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν σε όλα τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια και εσπερινά.

Για την σχολική χρονιά 2014-2015 το 3ο Λύκειο Μυτιλήνης βραβεύτηκε για το νομό Λέσβου, λόγω της 1η θέσης (καλύτερης επίδοσης) που κατέλαβε η Κακάμπουρα Ιωάννα, μαθήτρια του σχολείου μας.

  EUSO LogoΤα αποτελέσματα του τοπικού προκριματικού διαγωνισμού EUSOπου διοργανώθηκε από το ΕΚΦΕ Λέσβου και πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6/12/2014 φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

 

 

ΣΧΟΛΕΙΟ

ΦΥΣΙΚΗ

ΧΗΜΕΙΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΣΥΝΟΛΟ

3Ο ΓΕΛ

77

97

93

267

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ

93

74

83

250

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

83

51

72

206

ΓΕΛ ΑΓΙΑΣΟΥ

55

75

75

205

ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΙΤΟΥ

68

77

34

179

2Ο ΓΕΛ

65

50

59

174

ΓΕΛ ΠΕΤΡΑΣ

32

52

74

158

ΓΕΛ ΑΝΤΙΣΣΑΣ

42

55

59

156

Η τριμελής ομάδα μαθητών που προκρίνεται για να συμμετέχει στον πανελλήνιο διαγωνισμό EUSO 2015 που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 24 Ιανουαρίου 2015 είναι αυτή του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης.

Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν για το υψηλό επίπεδο συνεργασίας και ομαδικότητας που επέδειξαν και τους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τους μαθητές αυτούς για να συμμετέχουν στο διαγωνισμό.

            Στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04 του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης ευχόμαστε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην Αθήνα.

  

   Ο Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Λέσβου                            Η Υπεύθυνη Ε.Κ.Φ.Ε. Λέσβου

                                                                                    

Βασίλειος Κοντάρας                                                            Κυριακή Ηλιάδου    

Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού από τους υπευθύνους καθηγητές του διαγωνισμού:                

Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (ΠΑΝΕΚΦΕ) προκηρύσσει κάθε χρόνο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για την επιλογή δύο τριμελών ομάδων μαθητών που θα πάρουν μέρος στην 13η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Επιστημών-EUSO 2015.Ο διαγωνισμός στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα είναι αποκλειστικά πειραματικός στη Φυσική-Χημεία και Βιολογία, αφορά μαθητές Λυκείου και διεξάγεται σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση το Σχολείο μας πήρε την πρώτη θέση στο Νομό Λέσβου και στις 24 Ιανουαρίου 2015 θα πάρει μέρος στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που θα γίνει στην Αθήνα. Τα ονόματα των μαθητών μας που πήραν μέρος είναι Γκιγκιλίνης Μανώλης ?Πετροζέλλης Παναγιώτης και Σέντας Γιώργος. Καλή συνέχεια παιδιά.

Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

2014-09-16 12.16.00 cr

Το 3ο Λύκειο Μυτιλήνης προετοιμάζεται για την συμμετοχή στο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής!

Η σελίδα της ομάδας στο FACEBOOK

Η σελίδα της ομάδας στο site του διαγωνισμού

Περισσεύει και αυτήν τη σχολική χρονιά η διάθεση των «γνωστών υπόπτων» του 3ου Γενικού Λυκείου Μυτιλήνης να εντρυφήσουν, και γιατί όχι να ξεχωρίσουν και πάλι, σε δύσκολα μονοπάτια της τεχνολογίας. Μετά το ψηφιακό παιχνίδι Φυσικής «Γαλιλαίος» που χαρακτήρισε το φυσικό Γιώργο Κοντέλλη ως «πρωτοπόρο δάσκαλο» στο διαγωνισμό τής Microsoft για το 2008, αλλά και τη «διαστημική» συμμετοχή πέρυσι του Σχολείου ως μοναδική ελληνική υποψηφιότητα στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος, ήρθε η σειρά των ρομπότ.

Ο Γιώργος Κοντέλλης μαζί με τον καθηγητή Πληροφορικής Ευριπίδη Χατζηπαρασκευά και πάνω από 30 μαθητές του Σχολείου, «εισβάλλουν» δυναμικά στον κόσμο της εκπαιδευτικής ρομποτικής κι έχοντας τη σθεναρή στήριξη του Σχολείου, όπως και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ετοιμάζουν ένα ρομπότ που θα διαχωρίζει υλικά προς ανακύκλωση για να διαγωνιστούν με αυτό τον Ιούνιο στην Αθήνα, στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Αν η ομάδα ή οι πολλές όπως όλα δείχνουν ομάδες που θα στείλει το Σχολείο στο Διαγωνισμό διακριθούν, παίρνουν το δρόμο για την Ολυμπιάδα. Όμως ήδη κάποιοι μαθητές καταπλήσσουν με τις ρομποτικές δημιουργίες τους, φτιάχνοντας για παράδειγμα ρομπότ που μέσα σε λίγα λεπτά συναρμολογούν τον κύβο του Ρούμπικ.
robotiki1robotiki2

Στροφή στη ρομποτική
Απ? την αρχή της σχολικής χρονιάς υπήρξε προβληματισμός στο Σχολείο για το επόμενο βήμα. Ο Γιώργος Κοντέλλης, απαντώντας στο ερώτημα «τι θα κάνουμε φέτος;», έριξε το σπόρο να ξεκινήσει το μάθημα της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Μάθημα το οποίο ήδη διδάσκεται - και μάλιστα διαφημίζεται ως συγκριτικό πλεονέκτημα για την προσέλκυση μαθητών - σε λίγα μεγάλα ιδιωτικά σχολεία της Αθήνας. Τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν πρωτοβουλίες, με ανάλογες ιδιωτικές χορηγίες που υποστήριξαν αντίστοιχο πρόγραμμα σε σχολεία της Ρόδου και του Δήμου Αθηναίων.
Μετά την πρόκληση του εκπαιδευτικού, υπήρξαν μαθητές, όπως ο Θησέας Βιολάντης και ο Ηλίας Θεοδωρίδης, αντίστοιχα απ? τη Β΄ και την Α΄ τάξη, που ανέλαβαν να διερευνήσουν το άγνωστο έως τότε πεδίο της ρομποτικής και να ενημερώσουν σχετικά και τους συμμαθητές τους. Οι δύο αυτοί μαθητές ήταν και οι πρώτοι που προμηθεύτηκαν με δικά τους χρήματα ένα εκπαιδευτικό πακέτο κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ, το βασικό δηλαδή εφόδιο για την περαιτέρω ενασχόληση. Με τις δικές τους προτροπές, αλλά και την πρόοδο που είχαν στη ρομποτική, παροτρύνθηκαν και οι συμμαθητές τους.
Ο Ηλίας Θεοδωρίδης, μάλιστα, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε, ακολουθώντας συγκεκριμένες οδηγίες προγραμματισμού, να προχωρήσει με πάρα πολύ γρήγορα βήματα και να φτάσει στο σημείο να φτιάξει ένα ρομπότ που μέσα σε λίγα λεπτά λύνει τον κύβο του Ρούμπικ.
«Υπάρχουν άπειρες εφαρμογές, τις οποίες μπορεί να καταφέρει όποιος ασχοληθεί με τα ρομπότ», ανέφερε ο Θησέας Βιολάντης, εξηγώντας ότι για παράδειγμα υπάρχει η δυνατότητα με αυτό το βασικό μοντέλο και τον κατάλληλο προγραμματισμό να γίνει ρομπότ που να διπλώνει τα ρούχα, που να αναγνωρίζει ποιος μπαίνει στην πόρτα ενός δωματίου, και ανάλογα να κάνει ό,τι έχει προγραμματιστεί να εκτελεί.
«Ήταν απρόσμενη η ανταπόκριση και η ταχεία εξέλιξη των παιδιών», είπε ο κ. Κοντέλλης, προσθέτοντας ότι τελικά πάνω από 30 παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό και συμμετέχουν στο μάθημα ρομποτικής που γίνεται εκτός σχολικού ωραρίου και μάλιστα, επειδή το εργαστήριο δε χωρά όλα μαζί τα παιδιά, χρειάστηκε να χωριστούν σε ομάδες.
Τα παιδιά ασχολούνται μία με δύο ώρες την ημέρα, προσπαθώντας να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν για τη ρομποτική, όπως και για το θέμα του Διαγωνισμού.

Διαχωριστής ανακύκλωσης
Σύμφωνα με τους κανόνες του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού, οι μαθητές του Λυκείου καλούνται να φτιάξουν ένα ρομπότ που να ξεχωρίζει οκτώ διαφορετικά υλικά προς ανακύκλωση. Προσπαθώντας να μας μυήσει στο περιεχόμενο του έργου που καλούνται να φέρουν εις πέρας οι μαθητές του 3ου Λυκείου, ο κ. Κοντέλλης είπε ότι στο βασικό εκπαιδευτικό πακέτο κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ υπάρχουν εξαρτήματα τα οποία με συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού, αυτήν της εταιρείας που κατασκευάζει τα «κομμάτια» του ρομπότ, θα πρέπει να συναρμολογηθούν για να αναλάβουν να εκτελούν συγκεκριμένες εντολές. Στο Διαγωνισμό θα προκριθεί η ομάδα που με τα ίδια υλικά θα καταφέρει να συναρμολογήσει στο λιγότερο χρόνο ένα ρομπότ που θα κάνει συγκεκριμένη δουλειά, όσο πιο γρήγορα γίνεται.
«Προσωπικά θεωρώ ότι με το διαγωνισμό επιτυγχάνεται καλύτερα ο στόχος μας για εκπαιδευτική ρομποτική, για να μάθουν τα παιδιά και να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους. Αυτήν τη φορά ξεκινάμε σε ένα παντελώς άγνωστο αντικείμενο απ? το μηδέν και βάζουμε πλώρη να φτιάξουμε ρομπότ με αντικειμενικά δύσκολες συνθήκες, αλλά με δεδομένη όπως πάντα τη βοήθεια όλης της σχολικής κοινότητας και των γονιών, που μας στηρίζουν και σε αυτή την προσπάθεια», κατέληξε ο κ. Κοντέλλης.
Οι μαθητές που συμμετέχουν στην ομάδα εκπαιδευτικής ρομποτικής και παρακολουθούν ενεργά τα μαθήματα είναι απ? όλες τις τάξεις οι: Νίκος Βογιατζής, Θησέας Βιολάντης, Λεωνίδας Ζήσης, Γιάννης Μυρσινιάς, Γιώργος Μοιρασγεντής, Στρατής Μακρής, Γρηγόρης Χρηστίδης, Κώστας Ελαφρός, Φίλιππος Βλάχος, Μιχάλης Αλεξίου, Παναγιώτης Ραχάνης, Αλέξανδρος Αλαμανέλλης, Αντώνης Τριχώνας, Βαγγέλης Ευαγγελινίδης, Βαγγέλης Πίππας, Γιάννης Αργυρίου, Γιάννης Κουτσκουδής, Γιώργος Πασινιός, Γιώργος Πολυχρόνης, Γιώργος Χατζέλλης, Δημήτρης Στρατιώτης, Δημήτρης Χατζηβασιλείου, Ειρήνη Μουτζούρη, Ειρήνη Σαλεσιώτη, Εύα Βερβέρη, Εύα Τρίκου, Ηλίας Θεοδωρίδης, Ηλίας Ψυρούκης, Μιχάλης Σπυρόπουλος, Μυρσίνη Παντέμη, Παναγιώτης Καρέτος, Πάνος Βαλάκος, Παναγιώτης Πατέστος, Ραφαήλ Τσώλας, Σιδερής Μιχαλέλλης, Στρατής Κούκος, Στρατής Τσιρτσής και Χρήστος Σαλιαμπούκος.

Πηγή: www.emprosnet.gr

Παρουσίαση στα ΜΜΕ της ομάδας ρομποτικής:

Επίδειξη Lego Mindstorms NXT 2.0 από τον Ηλία Θεοδωρίδη, μαθητή του 3ου Λυκείου

 

 

ΠΕΡ. Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

Μυτιλήνη, 22/12/2010

Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΛΕΣΒΟΥ

 

Αριθμ.πρωτ. 7045

Ταχ. Δ/νση

:

Γ. Μούρα  10

 
   

811 00 ΜΥΤΙΛΗΝΗ

 

Τηλέφωνο

:

22510-48263

 

Fax

:

22510-48268

 

E-mail

Ιστοσελίδα:

:

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

http://dide.les.sch.gr

 
         

 

 

ΘΕΜΑ: Αποτελέσματα Διαγωνισμού «Ο Θαλής» / Ανακοίνωση Διαγωνισμού «Ο Ευκλείδης».

 
 

Σας διαβιβάζουμε τα αποτελέσματα του 71ου Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού 30  Οκτωβρίου 2010.

 

Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους μαθητές σας για την επιτυχία τους και να τους υπενθυμίσετε ότι η επόμενη φάση του διαγωνισμού «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» θα γίνει το Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011 στις 09.00-12.00 πμ., στον οποίο θα συμμετέχουν μόνο οι επιτυχόντες του διαγωνισμού.

49

4

Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΤΕΣΤΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

 

3ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

ΛΕΣΒΟΥ